Л карнитин течен

Л карнитин течен

Л-карнитин течен или на таблетки

Сигурни сме, че темата представлява интерес за много от вас, тъй като става дума за хранителна добавка за отслабване, която е доказала действието си. Влизаме в сезона на диетите и е логично търсенето на фет бърнъри да е на дневен ред. Както вече знаете най-ниски цени на л-карнитин получавате от fitnessdobavki.bg в този сайт може да поръчате онлайн л карнитин във всичките му форми – течен л карнитин, ацетил л карнитин, на прах, на ампули и безплатна консултация за прием и дозировка. Всички видове л карнитин на едно място!

Огромната популярност на л-карнитин в никакъв случай не е изненадваща. За повечето от вас това не е първия прием на л-карнитин, но има и хора на които това ще им е за първи път. Един от първите въпроси които получаваме при избор на л карнитин е "кой е по-добър вариант, течен л-карнитин или л карнитин на таблетки"? Почти няма форум за отслабване в който да не е спомената темата и там ще забележите ,че винаги препоръчват течения като по ефективен. Определено е подвеждащо, защото в случая не става въпрос за ефективност и двата варианта са еднакво ефективни, просто течния се усвоява малко по-бързо.Но не мисл, че за някой ще е проблем да изпие дозата л карнитин малко по-рано и така фактора време се елиминира. Просто таблетките л карнитин си ги взимайте малко по-рано, 30-40 минути преди тренировка а ако изберете течен л карнитин, обикновенно 15-20 минути преди тренировка е достатъчен вариант.
Има и още една причина поради която се избира течен л карнитин и тя е проблема с преглъщането на таблетките. Някои хора определено имат проблем с това. За други пък овкусяването на течен л карнитин е доста силно, сладко и натрапчиво, въпреки че повечето варианти са приятни. Но има хора които избягват овкусителите и оцветителите и за тях л карнитин на капсули или таблетки е по-приемлив вариант.Както става ясно това е по-скоро вариант на личен избор и предпочитания от колкото на ефективност и действие на л-карнитин.
 
л-карнитин течен или на таблетки

Преди или след тренировка

Има едно съображение, което споделям от личния си опит. Всички сме свикнали да взимаме л карнитин на гладно, когато нивата на инсулин са ниски, логично е за да се изгарят повече мазнини. Вече има достатъчно проучвания и доказателства,които показват, че ефекта от прием на л карнитин се засилва многократно взет след тренировка, когато нивата на инсулина са високи, заедно с най-малко 30-40 грама въглехидрати и 20-40 грама протеин.Така л карнитин влиза по-лесно в мускулите, където изпълнява най важните си функции. И по обратен ред L-карнитин подобрява действието на инсулин в мускулните клетки, което подобрява доставката на глюкоза и аминокиселини за мускулите, както и L-карнитин. Точно в този момент, ако искате да подобрите възстановяването и насищането на мускулите с л карнитин, фактора скорост е от значение.Затова ако решите да приемате л карнитин и след тренировка, тогава ви препоръчвам течнен л карнитин. Надявам се да сме били полезни с тази статия, и да улесним избора на л карнитин. 

Allmax Nutrition L-Carnitine Liquid

Защо да изберете Allmax Nutrition L-Carnitine LiquidИскате ли да влезнете във форма, бързо и без..

32.00 26.00

Allnutrition L-Carni 1000ml 3000mg

Защо да изберете Allnutrition L-Carni 1000ml 3000mgИскате ли да влезнете във форма, бързо и безо..

59.00 49.00

Biotech usa l-carnitine 100.000

Защо да изберете Biotech usa l-carnitine 100.000Искате ли да влезнете във форма, бързо и безопас..

50.00 49.00

BioTech USA L-Carnitine Liquid with Chrome

Защо да изберете BioTech USA L-Carnitine Liquid with ChromeИскате ли да влезнете във форма, бърз..

30.00 29.00

EverBuild Liquid L-Carnitine + Chromium 1500mg

Защо да изберете EverBuild Liquid L-Carnitine + Chromium 1500mgИскате ли да влезнете във форма, ..

26.00 25.00

Everbuild liquid l-carnitine 3000mg + green tea

Защо да изберете Everbuild liquid l-carnitine 3000mg + green teaИскате ли да влезнете във форма,..

43.00 42.00

Pure Nutrition Carni max liquid

Защо да изберете Pure Nutrition Carni max liquidИскате ли да влезнете във форма, бързо и безопас..

36.00 35.00


Дозировка и Прием на л-карнитин

Когато се приема правилно, L-карнитин може да даде тласък на вашата физика и резултати в залата. Нека да разгледаме какво твърди науката за Carnipure L-карнитин и как можете да получите най-доброто от него.Нека да обсъдим дневния прием на една от най-използваните фитнес добавки за отслабване. Препоръчителен е прием на л-карнитин, не повече от 50-60 дена, ефекта намалява след този период.Направете почивка от 25-30 дена и повторете отново! Естествено е дозата да зависи от Вашите цели, пол, възраст, лично тегло и здравословно състояние.

Препоръчителната дневна доза на Л-карнитин при спортуващи за отслабване

   Мъже 2000-3000мг.

  • сутрин 30 минути преди закуска-1000 милиграма.
  • 30 минути преди тренировка-1000милиграма.

В зависимост от Вашето лично тегло и тренировъчни цели ,дозировката може да се завиши ,но не препоръчваме прием на л-карнитин в дози по-високи от 5000мг. дневно!

   Жени 1000-1500мг.

  • сутрин 30 минути преди хранене-500мг.
  • 30 мин преди тренировка-500мг.

Л-карнитин при спортуващи за възстановяване

Има достатъчно изследвания които подкрепят твърденията,че л карнитин подобрява възстановяването и болките в мускулите когато се приема след тренировка. Преди се използваше само преди тренировка или преди закуска на гладно за да се изгарят мазнините.Сега обаче проучвания показват че има хора които не усещат никаква полза на допълнителен прием на L-карнитин,това е така защото те не могат да повишат нивата на мускулния карнитин, защото добавката не е била взета в точното време.Всички сме свикнали да мислим за прием на л карнитин когато нивата на инсулин са ниски на гладно за да могат да се изгарят повече мазнини. По-нови изследвания показват, че нивата на инсулина трябва да са високи, за да може да влезе в мускулните клетки л карнитин, където изпълнява по-голямата част от работата си. И обратно, L-карнитин подобрява действия на инсулина в мускулните клетки, което помага да достави повече глюкоза и аминокиселини в мускулните клетки, както и L-карнитин. За това ако искате да подобрите възстановяването и насищането на мускулите с л карнитин,вземете 1 грам за максимална полза, заедно с най-малко 30-40 грама въглехидрати и 20-40 грама протеин, веднага след тренировка.Това е валидно и за не тренировъчните дни в които не правите кардио на гладно.
 
l-carnitine ТЕЧЕН КАК СЕ ПРИЕМА

Препоръчителна дневна доза на Л-карнитин 

При не спортуващи


     ►За деца под 1 годишна възраст- 10-15 милиграма
     ►за деца от 1 до 3 годишна възраст- 30-50 милиграма
     ►за деца от 4 до 6 годишна възраст- 60-90 милиграма
     ►за деца 7 до 18 годишна възраст- 100-300 милиграма
     ►при възрастни хора-300-500 милиграма

С повишаване умственото и физическото и емоционално напрежение,прием на л-карнитин трябва да се увеличи значително. При много заболявания, стрес, бременност, или кърмене,дозировката също се увеличава!

     ►Ако се борите с  наднормено тегло или за подобряване на имунитета - 500-2000 милиграма
     ►При заболяване от СПИН, заболявания на сърдечно-съдовата система, черния дроб и бъбреците, остри инфекции - 500-1000 милиграма
     ►За работниците с тежък физически труд  - 500-2000 милиграма
 

Основно действие на л-карнитин

Основната функция и действие на l'carnitine е да служи като преносител на мастни киселини до митохондриите,преминавайки,през клетъчната мембрана.Така мазнините които изгаряте служат като гориво за енергия, нужна на Вашето тяло.Това е необходимо, тъй като мастните киселини преминават през трудно пропускливата мембрана.Когато молекула на мазнините се свърже с молекула на L-карнитин,това става значително по-лесно.След като молекулите мазнини са изгорени, от тях се получават отпадъчни продукти,при което се свързва с тях, и ги прекарва обратно през клетъчната стена на клетката.Така действието на Л-карнитин е двойно - веднъж вкарва мазнината в клетката и след това изважда ненужните продукти.
 

Ползи от прием на Л-карнитин


Л-карнитин е основен участник в окисляването на БЦАА-branched-chain amino acid,така пречи в мускулите да се образува млечна киселина.Чрез него се повишава и доставката на кислород до мускулите,с което се осигурява енергия, без да се разграждат така цения протеин.Колкото повече се съдържа в мускула,толкова повече ще се увеличи и ускори окислението на мазнини.Това ще забави намаляването на мускулен гликоген,което е от основно значение,за забавяне на умората при тежки интензивни тренировки.Това е основната причина при прием на л-карнитин да се чувствате енергични и силни.

 Л-Карнитин е аминокиселина, която тялото ни произвежда от няколко аминокиселини,като л-лизин и л-метионин.като за това е нужно наличието и на витамини В6, ниацин, С,също така и  желязо.